Mobiliář

Reklama na lavičkách funguje.

Poradíme jak na to

Outdoorová reklama je i s vzestupem online reklamy pořád velice účinná. A to i ta, která se objevuje na nejrůznějších městských plochách, jako jsou například lavičky, autobusové zastávky, vitríny či stojany na kola.

Dlouhodobé čekání na autobus či odpočinek v parku přímo svádí zrak návštěvníků k tomu, aby si vaši reklamu přečetli. A každý další den zase – pak už o ní začnou přemýšlet a až budou nabízené produkty či služby potřebovat, vzpomenou si na vás.

Kvalitní a zajímavý obsah

Aby se vám investice do reklamy na městském mobiliáři vyplatila, potřebujete kvalitní a chytlavý obsah. Pomůžeme vám vymyslet skvělou kampaň, kterou si každý ihned zapamatuje. 

Vytipujeme ta nejvhodnější místa, kam vaši reklamu umístit. Tam, kde se nejpravděpodobněji vyskytuje vaše cílová skupina.

Chci zajímavou reklamu

Reference

Posuďte sami, jak působivý tento typ reklamy je!